poniedziałek, 25 lutego 2013

Rozdział VIII


            Rozdział VIII 

 
    Oznajmiłam mamie, że idę dzisiaj na dyskotekę. Na całe szczęście nic nie pytała typu: "gdzie?", "z kim?", "o której wrócisz?", "przyjechać po ciebie?" itp.
    Postanowiłam pierwsze iść, wziąć prysznic, wysuszyłam włosy i poszłam ubrać bieliznę, a  następnie to--->
Włosy rozpuściłam i lekko podkręciłam końcówki. Popsykałam się moją ulubioną perfumą jaką miałam.
    Spojrzałam na zegarek była 17:59. Czyli mam jeszcze godzinę. Zrobiłam jeszcze makijaż, troszkę mocniejszy niż zawsze. Wzięłam torebkę do której dałam chusteczki higieniczne, błyszczyk, telefon, portfel i gumę do żucia. Miałam jeszcze chwilkę więc weszłam na facebook'a i przeglądałam nowe wiadomości. Usłyszałam "Drive by" i odebrałam telefon.
-halo ?- zapytałam
-dzień dobry- usłyszałam czyjś głos, który zaraz zapytał.
-czy pani gotowa ?
-tak, ale kto mówi ?
-a jak myślisz ślicznotko ?
- Louis weź się ogarnij pałkę.
-ejj noo... skąd wiedziałaś że to ja ?
-hahaha. Nie wiem, kobieca intuicja - zaśmiałam się.
-no to jak gotowa to się już zbieraj, bo my już wychodzimy.
-okey, już idę.- rozłączyłam się i poszłam po płaszcz, bo ja będziemy już wracać to będzie już zimno. Usłyszałam klakson, który zapewne znaczył, że mam już wychodzić. Powiedziałam, nie nie powiedziałam, poprawka krzyknęłam na cały dom, że już idę i wyszłam.
    Weszłam do czarnego samochodu w którym zobaczyłam piątkę chłopców, którzy powiedzieli chórem powiedzieli - cześć piękna- pewnie się zmówili, na 100% to jakiś spisek.
-cześć przystojniacy- odpowiedziałam i zajęłam miejsce obok Zayn'a i Harry'go i ruszyliśmy po Veronikę.

*15 minut później*
    Przez całą drogę chłopcy gadali na temat mojego wyglądu (pozytywnie oczywiście).  Na początku było to nawet fajne, nie powiem że nie bo było fajnie, ale po pewnym czasie trochę mnie to już zaczęło wkurzać. Mówiłam, prosiłam nawet błagałam żeby przestali, ale oni mówili dalej swoje.
- Noo... w końcu ! -krzyknęłam jak tylko auto zatrzymało się pod domem, mojej nowej przyjaciółki. Wyszłam z auta i kierowałam się w stronę domu Veroniki.
    Zadzwoniłam dzwonkiem i już po chwili słyszałam stukanie obcasów i głośne krzyknięcie "Wychodzę. Pa" po czym drzwi się otworzyły, w których zobaczyłam piękną Veronikę. Była ubrana w
to -->
-wow. - powiedziałam krótko.
-nooo... ja też wow. Ślicznie wyglądasz.
- dziękuję ty też- uśmiechnęłam się i ruszyłyśmy w stronę auta. Słyszałyśmy tylko głośne śmiech dobiegające z samochodu, ale gdy je otworzyłyśmy, nagle wszytko ucichło. Wiem pewnie się ze mnie nabijali, ale mnie nie obchodzi kogoś zdanie.
- To może zapoznasz nas z koleżanką ?  - powiedział uroczo, a nawet bardzo uroczo...










________________________________

Jest 1/4.W Środę może napiszę następny, albo jak nie bd miała jutro dużo zadania to jutro. I jak ? jak myślicie kto zapytał  czy Julka zapozna ich z Veroniką ? piszcie w komach. Chociaż mam baardzo mało komów, przez co przechodzą mi różne myśli przez moją mózgownicę. Ale tak baardzo, ale tak bardzo bardzo chciała bym podziękować alex larryharry  Która mi daje  wiele weny, i między innymi to dla niej piszę a tak wg ma świetnego bloga http://idontknowyouoryou.blogspot.com. :)


A na feriach nawet, fajnie było :D bynajmniej lepiej niż się spodziewałam, ale co ja tam będę was zanudzać moimi głupimi historyjkami. 


        Buziaczki A. xoxo


PS
Zaczęła się trasa :D jee :) tylko szkoda, że 
do polski nie zajrzą : (.
Może następnym razem.

2 komentarze:

  1. krótkie troche... ;/ ale jak zwykle zajebiste, ja myśle że Julka zapozna chlopaków z Veroniką, w sumie czemu miałaby tego nie zrobić? wyszło by troche chamsko gdyby ich nie zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak nie dodalam:( Wczoraj ok godziny 23 napoisala komka, ale chcyba nie dodalam go:)?? ROZDZIAL GENIALNY! Troche krotki ale wiem i rozumiem, szkola. Jak czytalam podziekowania to prawie umarlam z podniety! Nie moge sie doczekac nastepnego! Zalozylam juz nowego bloga, ale nadal pisze tamte: mabysomedayillseeyouagain.blogspot.com.
    Na: idontknowyouoryou.blogspot.com pojawil sie wczoraj nowy rozdzial.
    Mo laptop ma chumorki i czasami sie urochami, a czasami nie. Postaram sie dodac nowy rozdzial na: onlythingonlyyou.blogspot.com
    Pozdrawiam:)
    AlexLarryHarry:*

    OdpowiedzUsuń